مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-04حوادث

دستگیری کلاهبردار 100 میلیاردی در فارس 


جانشین فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار که مبلغ 100 میلیارد ریال از 800 شاکی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- سردار یوسف ملک زاده سه شنبه 13 تیرماه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس فتا در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی های لازم مشخص شد که فرد کلاهبردار ضمن ایجاد و راه اندازی یک سایت جعلی و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشی های تلفن همراه و کالاهای دیگر در این سایت، پس از مدتی اعتماد سازی از شهروندان و به ویژه عمده فروشان تلفن همراه، ضمن اخذ سفارش کالا، به آن ها کالایی تحویل نداده و از این طریق اقدام به اغفال و کلاهبرداری از آنان کرده است.

ملک زاده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران پلیس فتا، متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تیمی از افسران این پلیس به شهر تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص تاکنون 800 شاکی در سراسر کشور شناسایی شده اند، تصریح کرد: برآورد اولیه کلاهبرداری این متهم از شهروندان، حدود 100 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 100 میلیاردی در فارس 

دستگیری کلاهبردار 100 میلیاردی در فارس